Szanowni Państwo,
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną oraz przyrostem zakażeń koronawirusem w Polsce- mając na uwadze dobro i bezpieczeństwo interesantów, pracowników BOPS kierownik BOPS informuje o wprowadzeniu zmian dotyczących obsługi klientów w Brzeskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim:
• preferowany kontakt telefoniczny lub drogą mailową;
• w wyjątkowych okolicznościach do biura podawczego BOPS ul. Kilińskiego 1 / 2 prosimy podchodzić pojedynczo z zachowaniem dystansu oraz zakrytymi ustami i nosem;
• po wejściu do biura podawczego BOPS obowiązuje nakaz dezynfekcji rąk;
• obsługa interesantów odbywać się będzie:
- w przypadku spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczenia dobry start, karta dużej rodziny, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ul. Kilińskiego 1 / 2 w każdy piątek w godzinach od 8:00 do 13:00;
- w przypadku spraw zakresu pomocy społecznej: zasiłki celowe, okresowe, pomoc żywnościowa, usługi opiekuńcze po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ul. Kilińskiego 1 / 2.
Kontakt telefoniczny na nr stacjonarne obecnie nie będzie możliwy.
Prosimy o kontakt na nr komórkowe:
• pomoc społeczna tel. +48500750827, adres mailowy: bops@pro.onet.pl;
• świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny tel. +48536154514, adres mailowy: swiadczeniarodzinne@brzeskiops.pl;
• świadczenia wychowawcze, świadczenia dobry start, karta dużej rodziny tel. +48500751061, adres mailowy: swiadczeniawychowawcze@brzeskiops.pl.
W sprawach niewymagających osobistego stawiennictwa prosimy o kontakt telefoniczny lub elektroniczny. W celu załatwiania spraw urzędowych zachęcamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Zmiany obowiązują od 19 października br do odwołania.
Kierownik
Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej