
Komunikat w sprawie realizacji programu "Dobry Start" 2021/2022
KOMUNIKAT W SPRAWIE REALIZACJI PROGRAMU „DOBRY
START” 2021/2022
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” z dnia 15 czerwca 2021 roku. Kierownik Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim informuje, że
od 1 lipca 2021 roku realizacją programu „Dobry Start” będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej od 1 lipca 2021 roku nie będzie realizatorem programu „Dobry Start” 2021/2022 tym samym nie będzie można składać wniosków o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start w tutejszym Ośrodku.
Składanie wniosku o świadczenie „Dobry start” będzie możliwe wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez systemy teleinformatyczne:
•
portalu empatia.mrpips.gov.pl ,•
PUE ZUS ,•
ePUAP ,•
bankowości elektronicznej .Wypłata świadczenia będzie się odbywać w formie bezgotówkowej, na wskazany numer rachunku bankowego wskazany przez wnioskodawcę.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Komunikat Dobry Start (30.5kB) | ![]() |
![]() |
Dobry_Start_ulotka_2021_A5 (10.5MB) | ![]() |
![]() |
Plakat_dobry_start_2021_A2 (1.2MB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | BRZESKIOPS |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | BRZESKIOPS |
Data wprowadzenia: | 2021-07-01 07:58:06 |
Opublikował: | BRZESKIOPS |
Data publikacji: | 2021-07-01 08:06:52 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 08:07:42 |
Ilość wyświetleń: | 122 |